FireX
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

XICONZAIX OPERATOR APPLICATION

2 posters

Go down

XICONZAIX OPERATOR APPLICATION Empty XICONZAIX OPERATOR APPLICATION

Post  XICONZAIX1 Thu Dec 30, 2010 8:27 am

Name: Connor (XICONZAIX)
Age: 15
Location: Scotland
Timezone: GMT
Join date: 17/12/10
Forum Join date: 19/12/10
Current rank: Moderator
Reason for application: I want to become an operator because i feel more usefull helping others with problems within the server nd helping them with their creations rather than making my own creations.
Why you should become an Operator: I think i should become an operator because i DO help out more with peoples problems and i feel i can take care of the server when no admins are around.
Extra information: I know this is short but there is no point in dancing around the topic. I want to become an operator and there is no point in decorating it with fancy use of words. xD

Namn: Connor (XICONZAIX)
Ålder: 15
Plats: Skottland
Tidszon: GMT
Join date: 17/12/10
Forum Registreringsdatum: 19/12/10
Nuvarande ranking: Moderator
Skäl för ansökan: Jag vill bli en aktör för att jag känner mer användbara hjälpa andra med problem inom servern nd hjälpa dem med deras skapelser i stället för att göra mina egna skapelser.
Varför ska du bli en Operatör: Jag tror jag ska bli en aktör eftersom jag inte hjälpa till mer med folk problem och jag känner att jag kan ta hand om servern när inga admins är runt.
Extra information: Jag vet att detta är kort men det finns ingen mening med att dansa runt ämnet. Jag vill bli en aktör och det är ingen idé att dekorera den med fancy användning av ord. xD
XICONZAIX1
XICONZAIX1

Posts : 5
Join date : 2010-12-19
Age : 29
Location : Scotland

Back to top Go down

XICONZAIX OPERATOR APPLICATION Empty Re: XICONZAIX OPERATOR APPLICATION

Post  Firetobbe Thu Dec 30, 2010 9:40 am

Accepted.
Firetobbe
Firetobbe

Posts : 63
Join date : 2010-12-01
Age : 27
Location : Stockholm, Sweden

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum